28 Ekim 2010 Perşembe

merhaba

veda ederken esen kalın denir bazen.
genelde denir aslında.

veda kelimesi, esmekle bagdasıyor zihnimde, esen kal, genel olarak es ve git seklinde. veda ettiğim hiç bir ortama veda etmedim, veda mesajı yazmadım. hoşcakalın mesajı yazdım.

veda etmek gercekci gelmiyor, sende ve ayrıldıgın kalpte, işte, evde veya sehirde senden iz, sende de o mekanlardan iz kalır, hersey nasıl ilişki kurdugunla alakalı. veda kendi içinde anlam olarak bir daha görülmeyecek kişi, gelinmeyecek mekan anlamında oldugu için bana gercekci gelmiyor. bilemeyiz. veda ettiğin de değişip sana gene gelebilir, sen veda ettiğin andan farklı duruma gecip veda ettiğin yere farklı sen olarak gene gelebilirsin.


sadece sen gidemiyorsun diye veda etmemek, vedaya saygısızlık, vedanın içinde barındırdıgı degişim ve koskocaman merhabaya saygısızlık.


gidesi gelmektir veda, her canlının da dogal hakkıdır.
severim vedaları, dinamiktir, heyecanlıdır.
vedakar bir kişi olarak umarım bu kısa ve her zaman ki gibi öz yazım, herkese bana yazarken verdiği keyfi, okurken de verir.

Hiç yorum yok: