25 Eylül 2010 Cumartesi

Sıkılgan somurtkan

Yaptıklarımdan ve yapmadıklarımdan pişman olmaktan sıkıldım.
Niye yaptın Aslı, niye yapmadın Aslı, keşke deseydin Aslı, neden bunu söyledin Aslı?

İsyanlardayım son günlerde. Kişisel gelişim kitapları gibi düşünmekten, konuşmaktan bunaldım. Pişmanlığın fayda etmediği gerçeğini biliyorum ama oluyorum işte, buna ne yapacağım?
Hayatta seçimlerimizi yaşarız sözü mantıklı geliyor, kumanda sende, yönet dur. Ama olmuyor işte, seçimime küfredesim geliyor, kendimi dövesim geliyor. İnsanım ve zayıflıklarımla seviyorum kendimi. Kitaplardaki gibi yaşamaya çalıştıkça insanlığımdan ve gerçekliğimden bir şeyler gidiyor gibi geliyor.
Yanlış mı düşünüyorum? Bir nevi severim de döverim de kendimi durumum var, ellemeyin beni!

Hem her zaman seçimlerimizi yaşıyoruz demek, kendini kandırmak değil mi? Hayat bu, bir sürü şey ola geliyor, sen de öyle veya böyle davranıyorsun. Pişman da olursun, hayıflanırsın da.

Pişmanlık insan içindir nokta.

Hiç yorum yok: